کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا گوشی‌های جدید سامسونگ با ویندوز 8 می‌آیند؟


هر چند که ویندوز فون 8 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است؛ اما روز به روز با افزایش شایعاتی درباره سازندگان معروف گوشیهای هوشمند دنیا مواجه هستیم که آنها در حال برنامه‌ریزی و تلاش برای معرفی و عرضه گوشی‌های همراه با سیستم عامل جدید مایکروسافت در آینده هستند.

به گزارش سافت گذر ؛ سامسونگ که این روزها با ساخت گوشی‌های زیبا و با کیفیت طرفدران زیادی در سرتاسر جهان پیدا کرده و تبدیل به بیشترین سازنده گوشی‌های هوشمند موبایل در دنیا شده است، غالب گوشی‌هایش را با سیستم عامل اندروید به بازار عرضه می‌کند و حتی عده زیادی این موفقیت را مرهون استفاده از این سیستم عامل می‌دانند.

حالا اخبار زیادی مبنی بر برنامه‌های این شرکت بزرگ سازنده گوشی‌های موبایل منتشر شده است که می‌خواهد تعدادی از گوشی‌هایش را با سیستم عامل جدید مایکروسافت به دست علاقه‌مندانش برساند.

البته هنوز سامسونگ این خبر را به طوری رسمی تایید نکرده است. عده ای از کارشناسان معتقدند که به احتمال زیاد این شرکت این سیستم عامل جدید را از نزدیک دیده است و به کیفیت بالای آن اطمینان حاصل کرده است.

 از سوی دیگر عده‌ای دیگر این نظر را دارند که احتمالا قرارداد مخفیانه و زد و بندی پشت این تولیدات جدید بین دو شرکت سامسونگ و مایکروسافت انجام شده است که مایکروسافت با پرداخت رقمی نجومی سفارش این گوشی‌های هوشمند جدید را به سامسونگ داده است.

اگر این مطلب درست باشد به معنای عدم توانایی و ناامیدی مایکروسافت از موفقیت و آینده نوکیا است که روز به روز از علاقه‌مندانش کاسته می‌شود!




به گزارش سافت گذر ؛ براساس اخبار منتشره، اولین سری از این گوشی‌ها با معرفی گلکسی اس 3 آغاز خواهد شد که به احتمال زیاد قرار است روز سه‌شنبه معرفی شود.

گفتنی است که گلکسی اس 2 یکی از شاهکارهای سامسونگ در عرضه گوشی‌های هوشمند در بازار بوده است که هر چند قیمت بالایی داشت؛ اما طرفداران زیادی پیدا کرد و فروش خوبی هم داشت.

این خبر کسانی را که منتظر جانشین گلکسی اس 2 هستند را بسیار متعجب و شگفت‌زده خواهد کرد.

همچنین قرار است که گوشی فوکوس اس 2 هم که قرار است در اواخر سال به بازار بیاید هم با این سیستم عامل کار کند.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی اس 3 دو یا حتی یک پردازنده چهار هسته‌ای، دوربین 12 مگاپیکسلی در عقب به همراه یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو، ساپورت از شبک بی‌سیم ال تی ایی و استودیو عکس بهبود یافته اعلام شده است.

 

    

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8825 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/02/09 تعداد مشاهده: 3381
سافت گذر
نظرات بینندگان

GHOST 1391/02/10 11:16
کسانی که با فناوری روز آشناییت ندارند بهتر علم خودشونو ببرند بالا! اون موقعه که نوکیا اسمو رسم داشت و برا خودش یلی بود گوشیه خاصی ندیدیم ازش که بخواد خوب باشه بهترین گوشی هم ک درست کرد N95 بود که میشد گفت نه خیلی خوبه ونه بد! اما انصافا همون موقع سونی اریکسون گوشیهایی تولید میکرد که واقعا از گوشی های نوکیا خیلی بهتر بود ( سخت افزار خوب اینتر فیس خوب کار کردن راحت تر و... از مزایای سونی اریکسون بود) اما از وقتی که اپل و سامسونگ با برنامه های خاص وارد بارار شدن نوکیا دیگه واقعا حرفی برای گفتن نداره!! الان تواروپا و آمریکا نوکیا حتی از سونی اریکسون هم کمتر فروش میکنه وبازم مثلا میشه گفت یکی از گوشی های خوبش همون N8 بود که متاسفانه فکر کنم بیشترین فروشش تو ایران بو اونم فقط به خاطر دوربینش!! که متاسفانه در ایران بیشتر کار برای موبایل به کیفیت صدای موسیقی و دوربین گوشی توجه میکنن نه به کیفیت و کازایی گوشی!!lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
hamid 1391/02/10 01:15
این خبر بود یا تحلیل شخصی. از کجا می دونید که نا امید شده اگه منبعی دارید بنویسید. این بیشتر شبیه کامنت های سایت های خارجی هستش تا خبر.
مسترx 1391/02/09 17:54
فعلا هیچی نزاشتن تو دستتون برای چی بالاوپایین میکنید (نه samsung , galaxy s 3 , galaxy sمایکروسافت ونه سافت گذر وسامسونگ واینا)(فقط سونی اریکسون)

ehsanv8 1391/02/09 17:04
اونوقت قیمتش چنده عمویی؟
رایان افشان 1391/02/09 15:58
به به کارشناسای فناوری این جا همه جمعند.شما هنوز چیزی رو که ندیدی چطور فاتحه می خونی. (I Sheep!)
مهران 1391/02/09 15:20
نمیدونم نوکیا چی داره که همش ازش تعریف میکنن! نوکیا 5 سال پیش در غیاب آندرویی و اپل برای خودش مارکی بود حالا از قافله عقب مونده
تنها برندی که اصالت خودشو داره سیستم عامل و سخت افزارشو خودش مستقل درست میکنه اپل هست، مثل برندهایی مانند سامسونگ و نوکیا نیست هر دفعه به دنبال سیستم عامل دیگگه بره و کاربرانشو مأیوس کنه و مسکل بک آپ گرفتن و اپلیکیشن های مشتری رو نکنهlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
استاد فن آوری اطلاعات 1391/02/09 14:36
با این خبر موافق نیستم اینکه مایکروسافت به دنبال سامسونگ رفته نه اینکه از نوکیا نا امید شده بلکه میخاد سامسونگ را به راه راست بیاره تا از ساخت گوشیهای مثل گوشت کوبش دست برداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
فقط نوکیا دوستان عزیز!!!!!!!!!!!!!!1
تعصب نداشته باشید
ناشناس 1391/02/09 14:24
پس فاتحه سامسونگ را باید خوند ...